Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде зимата и ме накара да се замисля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Абе хорица, четете си user manual-ите, елементарни неща са описани там.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
      Ами хайде някой да вземе да сложи една снимка на тези бушони. При мен кабела си тръгва като хората от акумулатора ама после къде отива - мистерия. А в другия край калорифера и буксите си ги има
      Малко по-напред в темата съм качил едни pdf-и. Там има описание и схеми.

      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
      Абе хорица, четете си user manual-ите, елементарни неща са описани там.
      Аз предпазител имам, но подгрев грам нямам
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
        Ами хайде някой да вземе да сложи една снимка на тези бушони. При мен кабела си тръгва като хората от акумулатора ама после къде отива - мистерия. А в другия край калорифера и буксите си ги има
        Колега, виж в тая тема мнение 69-то. Да не би и твойте букси да висят в подкалника?
        http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ght=JTS&page=5
        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Малко по-напред в темата съм качил едни pdf-и. Там има описание и схеми.



          Аз предпазител имам, но подгрев грам нямам
          Ел схемата е хубава. Аз и кабелите тръгващи от акумулатора си ги имам. Обаче искам ако някой може да ги снима физически тия два бушона дето са до горивния филтър.
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
            Ел схемата е хубава. Аз и кабелите тръгващи от акумулатора си ги имам. Обаче искам ако някой може да ги снима физически тия два бушона дето са до горивния филтър.
            Колега утре след 15 часа ще кача снимките.аз ги имам но не сработва при мен
            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
              Колега утре след 15 часа ще кача снимките.аз ги имам но не сработва при мен
              Отскочи до някой сервиз и ги накарай да го активират с диагностика, която я има опцията. Иначе се виж с колегите в Пловдив, че вече са я тупали топката и са ти най-близо.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #97
                Добра вечер колеги,както обещах днес след работа направих снимки на въпросните бушони които са до горивния филтър!
                50 А
                30 А
                Ето снимки:



                Обаче не издържах взех гедорието и започнах да разглобявам около парното защото ми се привидяха релетата.
                Свалих жабката и ето ги релетата едното е 50 А черното а Червеното е 30 А.



                И си казвам не може да има бушони,релета а да няма и реотани и продължих да се ровя по навътре и ето ги и тях чисто нови нито един път не са нагрявали!




                До тук добре значи екстрата я има в пълния комплект сега остана да я подкарам,ето как беше свързана


                Махнах тзои мост и си закачих буксите директно на реотана,но само сивата си има нейно място двете сините стават и на двете места,предполагам че няма значение коя къде е след като стават и на двете места?


                и го оставих така сега чакам да падне малко темперетурата та да видим дали ще почне да грее или Няма да ме огрее ,преди 1 час на борда показваше 5 градуса и не тръгна.

                И да питам как точно се позиционират копчетата на парното за да работи тая джаджа?
                Натиска ли се бутона на които с жълт цвят има предно стъкло и подгрев?
                И в крайна сметка на колко градуса трябва да стартира ако работи и с ФЕС (лицензиран) може ли поне да се тества дали работи?

                Това е за сега от мен дано да съм бил полезен че падна голямо разглобяване и не знам дали ще мога да си събера жабката,но парното е по важно!
                Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                Comment


                • #98
                  Нищо не се натиска.
                  Не видя ли по-назад описанието на принципа на действие на системата ?
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #99
                    Колега, активацията през MES-a направи ли?

                    Сам казваш, че реотаните са чисто нови никога не греяли.
                    На 2003 година кола да не се пуснат до ден днешен нито веднъж не те ли навежда на мисълта че 5-те градуса не са проблема?

                    Подгрева трябва да се активира и софтуерно, след което е лесно.
                    Релетата се чуват отчетливо, а MES има и тест на подгрева със степени. Също може да се тества там.

                    Евала за снимките и показаното!
                    2016 BMW 320D F30 LCI M Package
                    ex. 08 Alfa Romeo 147 Q2 1.9 16V M-JET Garrett GTB2060VKLR Powered
                    ex. 02 Modified FIAT Stilo 1.9 8V JTD Garrett GT2256V Powered

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от radoslavp Покажи съобщение
                      Колега, активацията през MES-a направи ли?

                      Сам казваш, че реотаните са чисто нови никога не греяли.
                      На 2003 година кола да не се пуснат до ден днешен нито веднъж не те ли навежда на мисълта че 5-те градуса не са проблема?

                      Подгрева трябва да се активира и софтуерно, след което е лесно.
                      Релетата се чуват отчетливо, а MES има и тест на подгрева със степени. Също може да се тества там.

                      Евала за снимките и показаното!
                      Проблемът на колегата е, че е със 156-ца и положението там е "греда" с MES.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • AlfaOBD ?
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • Да сложа и аз няколко снимки.
                          Първата е на кабелите от акумулатора. Този за подгрева очевидно е там..
                          На втората снимка това долу зеленото е датчика за температурата на антифриза.
                          Обаче бушони нямааааааааааааа.
                          На другия край калорифера и буксите си ги има.
                          Attached Files
                          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                          Peugeot 508 RXH 02.2013

                          Comment


                          • Колеги днес закачих колата на МЕС и нищо не се получи,нито има за тест нито за активация и сега ще трябва да търся друг вариант за активация.

                            Ето какво показва програмата:
                            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                              Колеги днес закачих колата на МЕС и нищо не се получи,нито има за тест нито за активация и сега ще трябва да търся друг вариант за активация.

                              Ето какво показва програмата:
                              Колега трябва да се свържеш с климатика а не с двигателя. Ето това излиза в тестове:
                              Attached Files
                              sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                              156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                              Comment


                              • Там като се вържеш с климатика можеш само да тестващ системата, АКО е активирана.
                                Отделно като отидеш на следене на параметри на климатика, има параметър : additional heater - като го отбележа при мен дава - present.
                                Аз лично - имам бушони на акумулатора, но нямам до филтъра, имам релета зад джабката, имам и реотани. Буксите им си бяха наредени. Но явно както вече писах - не ми е пуснат софтуерно. И с ФЕС/МЕС установихме че не става. Не става и с ВАГ-ком кабел. Трябва си ЕЛМ.
                                При мен го има ама като искам да го тества дава - невъзможно тестване.
                                Last edited by Yavor; d.m.y г., 22:20.
                                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                                Comment

                                Working...
                                X